Volgers

vrijdag 8 november 2013

Let it snow

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een extra kaart te laten zien. Nu de dagen weer korter worden en het buiten weer kouder worden, heb ik gekozen voor een winters kaartje. Ik heb dit keer een schudkaart gemaakt. Ik heb het gave papier van Bo Bunny gebruikt Powder Mountain. Het schudgedeelte heb ik gemaakt met een Spelbindermal. vervolgens heb ik mica op het uitgestanste gedeelte geplakt en opgehoogd met foamtape. Vervolgens doe je je schudmateriaal erin en werk je de achterkant af. Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics. De kerststerren heb ik van vilt gemaakt en uitgestanst met een mal van Leanne Creatief. Deze heb ik vervolgens aan elkaar genaaid en voor het hartje heb ik kraaltjes gebruikt die ik op de kerststerren heb genaaid. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven.
Liefs
Cindy



3 opmerkingen:

  1. ooh Cindy wat een liefje weer. super leuk die sbeeuwballetjes
    liefs Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je dit weer prachtig gekleurd en mooi afgewerkt Cindy.
    Fijn weekend, liefs ghea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi Cindy leuk een schutkaartje eens prachtig gekleurd

    en de vilten sterren e bij ook heel mooi

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen